Londýn
PÁTEK-ÚTERÝ, 24-28. ŘÍJNA 2014

Už dlouho jsme plánovali kam by jsme o podzimních prázdninách zajeli až nás napadl londýn. Tak jsme postupně všechno začali zařizovat, připravovat a pak se tatínek dozvěděl ještě lepší zprávu že v době kdy by jsme v londýně byli tak tam je jedna z nejslavnějších houslistek Viktoria Mullova u které by jsme mohli bydlet.

Den před odletem jsme se sbalili a ráno asi o půl desáté vyrazili. Auto jsme dali do Sky Parkingu a odvezli nás na letiště. Zase jsme šli všeljakýma kontrolama atd. Letěli jsme British Airways ale těma už asi nikdy nepoletíme protože jedno zavazadlo stojí 65 £. Pak jsme už jen čekali v gatu na odlet a pak jsme vyletěli. Nebylo to takové letadlo jako do ameriky. Přistáli jsme londýnského času asi ve dvě (londýn je posunutý o jednu hodinu dozádu). Čekali jsme na kufr a pak si našli nějakého taxika který nás odvezl do hotelu protože ta houslistka tam byla až od soboty večer. Taky byla sranda že se jezdilo v levo a volant byl v pravo 😀 Chvilku jsme byli na hotelu a pak jsme šli na metro. Tam si tatínek musel koupit takovou kartu a já jsem byl zdarma. Vyrazili jsme ze stanice Holland Park a jeli na Charing Cross kde jsme se šli podívat do Apple Storu. Prohlížel jsem si iPhone a všechno možné. Pak jsme jeli o jednu stanici dál na Picadely Circus a potom na Trafalgar Square. Pak jsme hledali nějaké restaurace ale žádná nevypadala dobře tak jsme šli na pizzu. Pak jsme se metrem vrátili do hotelu a šli jsme spát.

Ráno jsme si dali hotelovou snídani a pak kolem půl desáté vyrazili. Jeli jsme směrem na stanici Waterloo kde jsou takové ty atrakce jako London Eye, London Dungeon atd. Jeli jsme tam dvou patrovým autobusem. Nejdřív jsme si šli vybavit lístky a pak jsme šli na London Eye. Byl to opravdu zajímavý pohled. Tatínek fotil a já jsem taky volal mamince. Pak jsme si šli vybavit lístky na London Dungeon ale zistili jsme že to bude až v 13:45 tak jsme šli do Sea Life. Nebylo to moc zajímavé. Pak jsme šli do nějaké čínské restaurace kde jsme si dali sushi a nudle. Pak jsme se šli podívat na most kde byl takový šašek co tam měl tři malé kovové hrnečky a jednu kuličku a nějak speciálně to míchal a lidé vsázeli na to kde to je. Pak jsme šli už do toho London Dungeonu. Bál jsem se že to bude strašidelné ale nakonec vůbec nebylo. Když to skončilo tak jsme jeli metrem na Baker Street 221B kde sídlí sherlock holmes. Pak jsme šli ještě do muzea voskových figurýn a pak už pomalu zase na Holland park. V hotelu jsme si vzali věci a šli k té houslistce. Když jsme to našli tak jsme šli do našeho pokoje. Taky nám udělala večeři. Pak jsme šli spát.

Když jsme se ráno probudili tak jsme měli snídani a pak jsme asi v deset vyrazili. Šli jsme do Starbucks coffe kde jsem si dal horkou čokoládu ale omylem jsem tatínka trošku polil. Pak jsme šli zase autobusem na stanici Waterloo a šli jsme se podívat na hodiny Big Ben a palác parlamentu. Taky jsme se byli podívat na Downing Street 10 kde sídlí britský premiér. Byla ale zahrazena. Pak jsme jeli na stanici Green Park a šli se podívat na Buckinghamský palác. Pak jsme se šli podívat na místo kde měl být obchod Bugatti Veyron ale nebyl tam ale byl tam Bentley. Tak jsme se podívali a pak jsme šli na metro na speakers corner. Když jsme tam došli tam každý povídal a já jsem taky pronesl malou řeč. Pak jsme si dali zmrzlinu a vyjeli na camden town. Tam byl takový neuvěřitelný žonglér. Pak jsme se podívali ještě do Camden market který nám ta houslistka doporučovala ale nic zajímavé tam nebylo. Pak jsme chtěli jet se podívat do apple storu kde v pondělí budeme mít schůzi v genius baru ale metro bylo zavřené a byli tam policisti ze samopalama. Tak jsme jeli autobusem. Když jsme tam dojeli tak jsem se na všechno díval. Pak jsme šli někam na večeři na sushi. Pak jsme jeli k houslistce a šli jsme spát.

Ráno jsme se probudili a měli snídani. Potom jsme se zbalili a jeli taxíkem do jiného hotelu blíž letiště. Tam jsme se ubytovali a pak pomalu vyrazili. Šli jsme se podívat do Samsung storu kde byl note 4 a strašně se mi líbil. Pak jsme šli na oběd a zase jsme si dali sushi a nudle 😀 Pak jsme šli do apple storu kde jsme byli hodinu a půl ale nic se nevyřešilo 😀 Pak jsme šli pomalu do hotelu. Dali jsme si věci do pokoje a šli se podívat ulicí. Našli jsme restauraci s pizzou tak jsme si dali pizzu. Pak jsme šli do hotelu ale hned jsme šli zase ven protože jsme potřebovali koupit něco na zítra. Pak jsme něco koupili. Pak jsme se vrátili, sbalili se a šli spát.

Vstali jsme o čtvrt na šest. Převlékli se a šli za taxíkem který jsme měli objednaný. Odvezl nás na letiště kde jsme se odbavili a pak čekali na letadlo. Vyletěli jsme v 7:20 londýnského času a přiletěli v 10:20 našeho času. Čekali jsme na kufr a pak pro nás přijel skyparking a odvezl nás na jejich parkoviště. Zaplatili jsme a jeli domů.

Výlet do londýna se mi moc líbil a už se zase těším na nějaký další výlet 🙂