clanky

AUSTRÁLIE & NOVÝ ZÉLAND 2015

ČTVRTEK – SOBOTA, 1.ŘÍJNA – 7 LISTOPADU 2015 AUSTRÁLIE & NOVÝ ZÉLAND     Na úvod několik čísel Na naší cestě jsme strávili 38 dnů, urazili 50 000 km a projeli 5 zeměmi (Spojené Arabské Emiráty, Singapur, Austrálie, Nový Zéland, Thajsko). Nacházeli jsme se v 7 různých časových pásmech a největší rozdíl proti ČR byl […]

Londýn

PÁTEK-ÚTERÝ, 24-28. ŘÍJNA 2014 Londýn Už dlouho jsme plánovali kam by jsme o podzimních prázdninách zajeli až nás napadl londýn. Tak jsme postupně všechno začali zařizovat, připravovat a pak se tatínek dozvěděl ještě lepší zprávu že v době kdy by jsme v londýně byli tak tam je jedna z nejslavnějších houslistek Viktoria Mullova u které […]

USA 2014

ÚTERÝ-STŘEDA, 3-25. ČERVNA 2014 United States of America   Začneme několika čísly: na naší cestě po USA jsme strávili 22 dní, urazili letadly 24 500 km, z toho 11 500 km v USA. Navštívili jsme 8 států (New York, Utah, Washington, Idaho, Montana, Wyoming, California, Arizona), 18 měst a městeček a 3 velké národní parky. […]

Amsterdam

STŘEDA-SOBOTA, 16-19. DUBNA 2014 Amsterdam Ve středu 16.dubna jsme s tatínkem vyrazili na výlet do Amsterdamu, hlavního města Holandska. Letěli jsme KLM večerním letem a auto jsme nechali na Sky Parking. Na letišti v Amsterdamu jsme si vzali taxíka a dojeli do našeho hotelu New West Inn. Moc se mi líbilo že to byl hotel […]

Simulátor Boeingu 737

Asi v sedm jsme přijeli do místa v Praze kde mají všechny možné simulátory. Jmenuje se to Simulation of Reality. Když jsme tam přijeli tak tam byl taková paní a ukázala nám všechno co tam je, já jsem si ještě před boeingem chtěl zajezdit v simulátoru formule 1. Bylo to velmi zajímavé ale na začátku […]

Mňouček zavřený v autě

DATUM NEVÍM Mňouček zavřený v autě Jednou když u nás byla babička tak Mňouček šel ven. Nebylo to nic neobvyklého protože Mňouček chodí ven často a někdy dokonce přespí venku. Druhý den ráno se Mňouček furt nevracel co už bylo trošku divné. Skoušeli jsme ho hledat ale marně. Ani večer se nevrátil. Druhý den ráno […]

Ohlédnutí za rokem 2012

ÚTERÝ, 1. LEDNA 2013 Ohlédnutí za rokem 2012 Dnes je první den roku 2013 … Trošku se divím že jsem pořád tady, protože 21. prosince 2012  měl být konec světa … ale nějak nebyl … Co zajímavého se během roku 2012 stalo ? Začneme od začátku. Zima byla v Jablonci jako vždycky plná sněhu a […]

Zamčené klíče v autě

NEDĚLE, 16. KVĚTNA 2010 Zamčené klíče v autě Když jsme jednou (loni) jeli do bazénu v Jablonci naším malým opelem, vytáhli jsme si tam na parkovišti z auta věci na plavání, tatínek zajistil auto a zavřel. A pak si najednou všimnul, že klíčky zůstaly uvnitř ! Nešlo se k nim samozřejmě vůbec dostat. Velmi nedobrá […]

Díváme se na filmy

PÁTEK, 6. SPRNA 2010 Díváme se na filmy  Moc rádi se s tatínkem díváme na všelijaké filmy. K naší veliké televizi jsme si pořídili další reproduktory a ted to zní úplně jako v kině a zvuk jde zepředu i zezadu. Sedneme si spolu vždycky v obýváku na gauč (nebo i lehneme) dáme si na stoleček […]

Jídlo a mlsání

SOBOTA, 21. SRPNA 2010 Jídlo a mlsání S tatínkem si často spolu vaříme anebo často chodíme do naší oblíbené restaurace Limonáda. Bohužel ji už zrušili. Chutná mi spousta věcí a moc rád vařím, ale taky jsem docela mlsoun a jsem docela vybíravý. Tatínek si myslí, že věcí, které nemám rád je víc než těch, které […]

Robin

ČTVRTEK, 15. ČERVENCE 2010 Robin Robin je můj nejlepší kamarád. Bydlí kousek od nás. Chodili jsme spolu do školky. Ve školce jsme si spolu vždycky hráli a dělali všelijaké blbosti. Teď se často chodíme navštěvovat – někdy přijde on k nám a někdy zase já k němu. On ke mě chodí úplně sám, ale když […]

Hraju na hudební nástroje

NEDĚLE, 25. DUBNA 2010 Hraju na hudební nástroje Už odmalička poslouchám spoustu hudby, protože tatínek hraje na spoustu hudebních nástrojů. Dokonce když jsem byl u maminky v bříšku, tatínek mi hrál a zpíval. Když jsem byl malinký rád jsem bouchal na různé bubny a bubínky, které tady tatínek má. Dědeček s babičkou mi pak dali […]

Ikea

NEDĚLE, 28. ÚNORA 2010 Ikea Ikea je obrovský obchodní dům, kde se dá koupit všechno do domu – nábytek, textil a spousta dalších věcí. Několikrát jsem tam už s tatínkem byl a spoustu věcí doma máme koupených z Ikei.   Zaparkujeme vždycky v podzemním parkovišti. Musíme si ale dobře zapamatovat kde stojíme, abychom pak naše […]

Oheň

SOBOTA, 19. PROSINCE 2009 Oheň Občas si na zahradě děláme oheň. Máme tu spoustu dřeva a větví, takže máme co pálit. Vždycky si přes den všechno nachystáme a připravíme, nakoupíme nějaké dobroty a k večeru jdeme oheň zapálit. Nejdřív hoří málo, ale pak se rozhoří a je veliký. Rád do něj přikládám další dřevo a […]

Výlet na Rhodos

SOBOTA, 12. PROSINCE 2009 Výlet na Rhodos Na konci září jsme se s tatínkem rozhodli jet na dobrodružný výlet – na řecký ostrov Rhodos. Je to krásný ostrov s modrým a zeleným mořem, spoustou pláží a krásnou přírodou. Večer před odletem jsme se ubytovali v hotelu Port blízko letiště. Mohli jsme si tam nechat auto […]

Akvarium

SOBOTA, 12. PROSINCE 2009 Akvarium                                                                      Už dlouho jsme s tatínkem přemýšleli jak by bylo pěkné mít doma akvárium. Tatínek chtěl koupit […]