Aktuality 29.6.2019-5.10.2019
       Aktuality 2.1.2019 – 23.6.2019

Sobota 5.Října 2019

Super den

Ráno jsme se nasnídali a něco dělali, než pro mě asi v jedenáct přijela Hanka s Honzákem a jeli jsme do města. Nejdřív jsme šli do Alberta, kde jsme čuchali k nějakým avivážím 😂 potom nás Hanka hodila k centrálu, kde jsme si dali něco k jídlu a koukli se do nějakých obchodů. Asi ve dvě jsme jeli vlakem na Smržovku a po cestě jsme si pouštěli nějaké německé písničky Karla Gotta. Další část odpoledne jsme teda strávili u Honzáka doma, kde jsme si jen tak povídali a něco dělali, no a někdy kolem půl šesté jsme vyjeli do Liberce na boulder. Po cestě jsme nabrali Daníka a Hanka nás hodila až ke stěně. Dali jsme si tam nějaký workout, načež jsme někdy před osmou jeli autobusem na Fugnerku, kde jsme se potkali se Zuzankou a odtamtud pokračovali až do Nisy. Šli jsme se podívat do nějakých obchodů a pak v devět jsme už šli do kina. Film to byl úplně super a skončili jsme asi někdy o půl dvanácté. Odvezli jsme Zuzanku a Dana domů a pak jsme jeli k Jitce, kde dneska Honzák spí. Ještě jsme si docela dlouho povídali a nakonec jsme usnuli až o třičtvrtě na dvě.

Pondělí 30.Září 2019

Nicole

Vstávání bylo takové celkem pomalé a tak jsme se plně probudili až kolem deváté. Dali jsem si snídani a v deset jsme všichni jeli s maminkou do Liberce, protože pršelo a tak jsme nemohli jít nic dělat ven. Napadlo nás, že můžeme jít do IQLandie, ale ta byla zavřená, a tak jsme šli do IQ parku. Byla to sranda a asi za dvě hodiny jsme to prošli. Potom jsme se s maminkou potkali v Anandě, kde jsme si dali oběd, a poté už jeli do Jablonce. Doma jsme si už jenom povídali a koukali na nějaké videa, než jsme před třetí jeli s Nicole taxíkem na autobusové nádraží, rozloučili se s ní a ona odjela do Praha. Já jsem pak ještě šel s Hankou a Honzákem  do nějakého servisu a oni mě pak hodili domů. Udělal jsem si něco k jídlu a byl na počítači. Když se vrátila maminka, řekli jsme si že půjdeme do kina a tak jsme jeli před šestou do Nisy. Film to byl fajn a asi o půl deváté jsme se vrátili domů. Už jsem jenom odpočíval a byl na počítači.

Neděle 29.Září 2019

Nekdy kolem osmé jsme dorazili do Jablonce přímo z letiště, tak jsem si rychle vybalil věci, dal si něco k jídlu a kolem desáté pro mě přijela maminka. Dali jsme si něco k jídlu a asi v jedenáct jeli na stěnu. Tam jsme se už potkali s Honzákem a dali jsme si na polygonu jeden workout. Po jedné jsme už jeli domů, kde jsme nějakou dobu jen tak odpočívali a pak se rozhodli, že budeme dělat muffiny 😂 Tak jsme začali podle Honzákového receptu a překvapivě jsme je ani nespálili 😏 Pak jsem ještě pomáhli přimonovat jednu desku na střechu a kolem páté jsme jeli do města pro Nicole, která za náma má dneska na jeden den přijet. Tak jsme se po dvou měsících zase potkali, u Jitky si dali něco k jídlu a potom nás maminka odvezla na Černou studnici, odkud jsme i s Keilou šli na Smržovku. Byla to moc fajn procházka, u Hanky jsme si dali večeři a pak po deváté přijela maminka a jeli jsme zpátky. Ještě jsme se vybrali na chvíli na přehradu a někdy o půl jedenácté jsme se vrátili domů. Chvíli jsme si povídali, pak se podívali na jeden film, no a po víc jak 40h bez spánku jsem šel o čtvrt na dvě spát 😌

Neděle 15.Září 2019

Kino

Probudil jsem se asi o půl deváté, tak jsem postupně probudil i Honzu. Dali jsem si něco ke snídani a někdy o půl jedenácté nás maminka odvezla na stěnu. Zase jsme si tam dali takový dobrý workout a někdy o půl jedné jsme vyrazili pryč. S Honzákem jsme směrem na vlak, tam jsme se rozloučili a já jel autobusem k Jitce. Rychle jsem si dal něco k jídlu, udělal nějaké věci, no a někdy o třičtvrtě na tři jsem vyrazil autobusem do Liberce. Když. jsem tam asi o půl čtvrté dorazil, hned jsme se potkali se Zuzankou a za nějakou dobu přišla i Áďa s Magdou. Tak jsme jen tak chodili po Liberci, pak jsme šli do jedné kavárny a před šestou jsme šli do kina ve Fóru na TO 2. Bylo to takové trochu strašidelné ale jinak nic moc..ale bylo to fajn. Asi o čtvrt na deset to skončilo, tak jsme se po chvíli se Zuzankou rozloučili a vyrazili jsme na vlakové nádraží, odkud jsme jeli do Jablonce. Kolem desáté jsme dorazili a už na mě čekala maminka. Doma jsem si dal ještě něco k jídlu, pak byl chvíli na mobilu a kolem půl jedné šel spát.

Sobota 14.Září 2019

Super den!

Probudil jsem se o půl sedmé, rychle si dal snídani a pak šel pěšky k Jitce. Tam jsem se převléknul a někdy po osmé vyjel na kole k přehradě. Tam jsme se potkali s Honzákem, ale vůbec jsme nevěděli kam pojedeme. Tak jsme jen tak improvizovali a nakonec to dopadlo tak, že jsme jezdili po ulicích Jablonce a nakonec objevili takovou zvláštní lesní cestu a dojeli jsme až na Horní Proseč. Někdy o půl jedenácté jsme se rozloučili a já se vrátil na kole zpět. Dali jsme si oběd a poté vyrazili do Liberce na boulder. Tam jsem si dal takový delší workout a někdy o půl třetí jsme jeli zpátky. Po cestě jsme se stavili v Nise, kde jsme si dali sushi a pak šli ještě do A3 sportu, kde jsem si koupil takové trička Under Armour. Pak jsme se vrátili a já šel na chvíli k tatínkovi něco nahrát. Někdy před šestou pro mě přijela maminka a vyrazili jsme na Černou studnici. Tam jsme se potkali s Honzákem, my jsme vylezli na vysílač a naše maminky se šli projít. Po západu slunce jsme pomalu odjeli a jeli jsme k Honzákovi domů. Tam jsme si dali něco k jídlu a potom jsme se domluvili, že dneska Honzák bude u nás. Tak jsme se někdy o půl deváté vyjeli do Jablonce. Rychle jsme odvezli Keilu domů a pak jsme jeli na chvíli na stěnu, kde jsme si dali takový krátký workout. Někdy před desátou jsme už jeli zpátky a nějak jsme se domluvili s Honzákem, že dneska nepůjdeme spát. Tak jsme si nejdřív dělali asi do půlnoci nějaké věci do školy a pak jsme vyrazili ven. Šli jsme na Střelák, kde jsme šli na stadion a pak vlezli i na takovou stavbu a prošli se po běžeckém oválu. Byla to sranda a někdy o půl druhé jsme se vrátili zpátky. Honzák nějak usnul na gauči a já se mezitím koukal na film. Potom jsem něco dělal, asi o půl páté se šel na chvíli projít a pročistit si myšlenky. Když jsem se vrátil, ještě jsem byl chvíli na mobilu, no a někdy o třičtvrtě na sedm jsem trošičku usnul..

Neděle 8.Září 2019

Na kolech do Rokytnice

Někdy kolem desáté mě tatínek odvezl k Jitce, kde jsem si dal rychle nějaké malé jídlo, převlékl jsem se a před jedenáctou vyrazil na kolo. S Honzákem jsme se původně domluvili, že vyrazím už tak o čtvrt na jedenáct, takže na mě docela dlouho čekal před barákem 😂 Tak jsme změnili plán a nakonec se potkali až v Desné. Když mi ještě ráno říkal, že pojedeme do Rokytnice, nějak jsem měl pocit, že to není až tak daleko, a tak jsem si nebral žádnou náhradní baterku nebo tak. Nakonec to ale bylo fakt dál než jsem čekal a tak jsem musel jet celou dobu buď na nejnižším režimu nebo úplně vypnutém. Dojeli jsme až přímo na svah, kde jsme si asi na hodinu sedli v takové skvělé chatě, protože tam je jeden skvělý týpek, kterému jsme dali přezdívku „Krkonošský Mlejnis“, protože se chová skoro stejně 😂 Bylo to super, no a po nějaké době jsme zase vyrazili zpátky. Přesvědčil jsem Honzáka, abychom dolu jeli po takovém jednoduchém trailu, ale když se na začátku rozsekal, tak se naštval a zbytek jsem teda jel sám😂 Dole jsme se nějak potkali, no a začala nám zdlouhavá cesta zpátky. Většina byla do kopce, a protože jsem měl skoro vybitou baterku, nemohl jsem ten motor skoro používat. Nakonec se nám nějak povedlo dojet až na Novou ves, kde jsme se rozloučili a já dojel po 6 hodinách zpátky domů. Rychle jsem se osprchoval, dal si něco k jídlu, no a asi o půl šesté mě maminka odvezla do města, protože jsme se po dlouhé době domluvili s Míšou, že půjdeme ven. Tak jsme se tam někde potkali, no a pak chodili, povídali si a bylo to moc fajn. Někdy o třičtvrtě na deset jsme se rozloučili a přijela pro mě maminka. Doma jsme se ještě podívali na jeden film, ale já už jsem docela usínal, a tak jsem po strašně dlouhé době šel spát před půlnocí, už asi o třičtvrtě na dvanáct 😏

Sobota 7.Září 2019

Relaxační den

Vstal jsem někdy kolem sedmé, dali jsme si nějakou snídani a s Honzákem se domluvili, že se půjdeme projít na Černou studnici. Tak jsme se někdy po desáté potkali a udělali si malou procházku, s tím že jsme vylezli i na ten vysílač. Pak jsme jeli k Hance na oběd, kde jsme asi do třičtvrtě na jednu byli, no a potom jsme jeli na stěnu, kde jsme byli hlavně na polygonu a tam dělali workout. Někdy po třetí jsme se rozloučili a maminka mě odvezla k tatínkovi, protože jsme pak večer měli v Jíčíně koncert.

Neděle 1.Září 2019

Poslední den prázdnin

Ráno jsem se probudil někdy kolem osmé. Dali jsme si snídani a potom jsem se rozhodl, že s Honzákem pojedem na kolo zase na ten Tanvaldský špičák. Tak jsme tam zajeli a bylo to super. Když jsem se vrátil, tak už jsem zbytek dne nic moc nedělal a jenom večer jsem se balil na zítřejší výlet.

Sobota 31.Srpna 2019

Super den

Ráno jsme vstali asi v sedm, dali jsme si nějakou snídani a pak vyjeli na Smržovku nabrat Honzáka, odkud jsme pokračovali na Jizerku. Šli jsme k takovému mostu, kde jsme se rozhodli, že se vykoupeme, a tak jsme vlezli do té studené vody a byli tam skoro deset minut. Bylo to super! Po nějaké době jsme vyrazili zpátky, u Jitky si dali oběd a potom jeli na stěnu. Dali jsme si asi do čtyř workout na polygonu a potom pokračovali na přehradu. Tam jsme si chvíli sednuli, dali si nějaké hranolky a pak se s Honzákem domluvili, že ještě pojedeme na kolo, a tak jsme se asi o půl sedmé znova potkali a vyrazili jsme na Tanvaldský špičák, kde jsme sjeli takový trail seshora dolů a bylo to úplně super. Potom jsme se už rozloučili a já asi o půl deváté přijel domů. Dal jsem si u maminky něco k jídlu a potom jsme asi na hodinu vyrazili na přehradu. Povídali jsme si a bylo to fajn. No a pak mě maminka ještě asi o půl jedenácté hodila k Daníkovi, s kterým jsme vylezli na takovou cedulku u kauflandu a byli jsme i na Střeláku. Asi o půlnoci jsme se rozloučili, já jsem se dostal k Jitce, ještě jsem si chvíli četl a asi v jednu jsem šel spát.

Pátek 30.Srpna 2019

Zpátky doma

Když jsme někdy před obědem konečně dorazili z letiště domů, tak jsme si chvíli odpočinuli a pak vyrazili na oběd do Jabloně. Já jsem prozkoumával všechny nastavení nových hodinek Fenix 5, které mi přišly, a když jsme se vrátili, tak jsem si vybalil všechny věci. Potom jsem si udělal nějaké povinnosti co jsem chtěl a někdy před čtvrtou jsem jel k mamince. Ta teď nějakou dobu Jitce hlídá dům, takže jsme tam. Dal jsem si něco k jídlu a před šestou jsme vyrazili na Kung fu, a já tak po 2 měsících šel na trénink. Byli jsme jenom 4, a tak jsme si rozdělili ten trénink a každý vedl nějakou část. Po tréninku jsme i s Honzákem jeli k Jitce a když po nějaké době přivezla Hanka nějakého bígla co hlídají, tak jsme se šli s ním a ještě s Keilou projít ven. Bylo to fajn, někdy po desáté jsme se rozloučili a já šel asi o čtvrt na dvanáct spát.

Středa – Čtvrtek 7.-29.Srpna 2019

Kanada

Na 3 týdny jsme se vypravili do Kanady a USA. Je neuvěřitelné, že když se vrátime, tak už bude konec prázdnin..

Pondělí 5.Srpna 2019

Kolo

Probudil jsem se asi o čtvrt na devět. Dal jsem si nějakou snídani a pak jsem byl většinu času jenom doma a něco dělal. Na oběd jsme šli do Jabloně, pak jsme se vrátili a já byl zase na počítači a něco připravoval na cestu. Před čtvrtou jsem jel do Vratislavic se ostříhat. Zkrátil jsem si ty vlasy trochu víc, ale teď si je zase nechám delší dobu růst, takže uvidíme. Když jsem přijel kolem páté domů, tak jsem se akorát rychle převlékl a pak jsem vyjel naproti na kole Honzákovi. Zrovna ale začalo celkem pršet, a když jsme se potkali u přehrady, tak pořád nepřestávalo. Nám to ale nevadilo a poklidu jsme pokračovali dál. Celé to bylo úplně super, jeli jsme přes josefodolskou přehradu a Bedřichov a najeli asi 40km. Jel jsem s Honzákem až na Novou Ves, kde jsme se rozloučili, protože se uvidíme až v září, popřípadě na konci srpna. Tenhle večer byl teda úplně super, no a potom jsem už byl doma jen na počítači, četl jsem si a někdy před půl jednou jsem šel spát.

Neděle 4.Srpna 2019

Příjezd domů

Do Prahy jsme dorazili někdy kolem osmé, a po hodinové cestě jsme přijeli až domů. Zdržím se tu ale pouhé tři dny, protože pak letíme na zbytek prázdnin do Severní Ameriky..

Kolem dvanácté jsme vyjeli do Liberce, kde jsme se zastavili v Nise, já si tam koupil několik triček a taky jsme si dali oběd, no a potom jsme ještě jeli na otočku do Zittau. Když jsme se vrátili, tak jsem byl chvíli doma, no a pak jsme se s Honzákem nějak neplánovaně domluvili, že se na chvíli potkáme. Tak jsme se asi o třičtvrtě na pět potkali u tramvaje a vyrazili jsme na přehradu. Celou dobu jsme si pořád o něčem povídali, což nechápu, protože se známe tak dobře a ještě k tomu jsme se viděli vkuse skoro celý červenec. Někdy o třičtvrtě na sedm pro něj přijela Hanka, a tak jsme se rozloučili a domluvili se, že zítra něco zase podnikneme. Ještě jsem nešel domů, ale místo toho jsem se asi o čtvrt na osm potkal s Míšou a šli jsme na Dobrou Vodu. Bylo super se po dlouhé době zase vidět. Prošli jsme se, povídali jsme si a pak si zase sednuli na tu vodárnu a povídali si dál. Někdy před jedenáctou jsme se rozloučili a já šel pomalu domů. Ještě chvíli jsem byl na mobilu a kolem půlnoci jsem šel spát.

Pátek – Sobota 2.-3.Srpna 2019

Košická bela

V sobotu jsme se už po večeři se všemi rozloučili a pomalu vyrazili na autovlak. Ještě předtím jsme ale šli k babičce, kde jsme zahráli dědečkovi, což bylo takové dojemné.. Potom jsme už vyrazili na autovlak a po měsíci jsem opouštěl Slovensko. Úžasný měsíc byl za mnou, a teď nás čekala druhá půlka prázdnin, kdy pojdeme do Kanady. Ve vlaku jsem poslouchal písničky, četl jsem si a celkem dlouho jsem si psal na messengeru, takže jsem šel spát až někdy ve dvě.

Čtvrtek 1.Srpna 2019

Až je mi smutno, když píšu, že už je 1. srpna.. Úžasný měsíc uběhnul strašně rychle, a než jsem se nadál, tak je pryč… Zdá se mi, jako kdyby byl 1.červenec teprve včera.. Čas letí rychleji a rychleji..

Dneska jsem akorát hrál na nějakých cvičeních a prodával CD.

Středa 31.Července 2019

Košická bela

Probudil jsem se asi v osm, dal jsem si něco ke snídani a po deváté jsme jeli do Auparku. Tam jsem si koupil nové Vansy, ještě nějaké vložky do bot a pak už jsme se vrátili zpět. Ještě jsem si rychle vyčistil boty, no a po jedenácté už přijel tatínek, tak jsem se se všemi rozloučil a jeli jsme do Košické Belé. Celý den rychle uběhl a asi o půl jedné jsem šel spát.

Úterý 30.Července 2019

Cesta

Cesta uběhla celkem rychle, i když ke konci už se dost vlekla. Když jsme dorazili, tak už jsem jen odpočíval a nic moc nedělal. Asi o čtvrt na jednu jsem šel spát.

Pondělí 29.Července 2019

Poslední den

Opět jsem vstal asi v sedm. Dal jsem si nějakou snídani a pak jsme se rozloučili s Mirkou, kteří už dneska jeli domů. Já jsem byl potom na počítači, dělal nějaký workout a taky se šel koupat. Poobědě jsem si četl a dělal další workouty a celý den strašně rychle uběhl Je až děsivé, že je konec měsíce a půlka prázdnin za námi. Někdy bych si fakt přál, aby čas neplynul tak strašně rychle.. Večer jsem se ještě šel vykoupat a potom jsme měli nějakou večeři. Někdy před půlnocí šli ostatní spát a já se ještě koukal na seriál. Nějak se to protáhlo, a tak jsem se kolem půl páté šel naposledy vykoupat 🙁 Potom jsem si sednul na stejné místo jako před rokem a pozoroval východ slunce, spolu s pochodem mých myšlenek…

Neděle 28.Července 2019

Bouřka

Probudil jsem se asi v sedm. Celý den měla být bouřka, takže většinu dne jsem byl schovaný, koukal se na seriál nebo hrál karty. Až večer jsem se šel na chvíli vykoupat. Nějak se mi povedlo usnout už o půl jedenácté, ale pak jsem se kolem druhé ráno probudil a nešlo mi spát, tak jsem si četl knížku a podíval se na kousek seriálu.

Sobota 27.Července 2019

Nicnedělací den 2

Vstal jsem někdy před sedmou. Měl jsem nějakou snídani, dopoledne se šel koupat a protože už mi zbývalo jen pár stránek od Jo Nesba, tak jsem si většinu dne četl. Někdy před pátou jsme byli odprovodit Nicole na Jadroliniji a potom jsem se šel ještě koupat. Po večeři jsem si našel další knížku na čtení a tentokrát i usnul celkem brzo, kolem čtvrt na dvanáct.

Pátek 26.Července 2019

Nicnedělací den

Vstal jsem asi o třičtvrtě na osm. Většinu dne jsem si jenom četl a relaxoval. Byl jsem se párkrát vykoupat, ale jinak nic moc. Celý den rychle uběhl a někdy o čtvrt na jednu jsem šel spát.

Čtvrtek 25.Července 2019

Sbohem, Honzo!

Vstávali jsme asi o třičtvrtě na šest, protože jsme chtěli jet ranní Jadroliniji do Šibeníka. Tak jsme tam nějak došli a vyjeli. V Šibeníku jsme se byli podívat na nějakém trhu a pak jsme tam s Nicole chodili, než jsme kolem deváté jeli zase zpět. Když jsme se vrátili, rychle jsme si odpočinuli a pak vyrazili k vraku se potápět. Bylo to super a Honzák dal nový rekord, skoro 15m. Potom jsme se pomalu vrátili zpět na oběd, po němž následovala velmi dlouhá siesta, při níž jsem si četl Jo Nesba. Pak jsme se vydali na poslední Honzákovo potápění k vraku, což bylo fajn a já jsem se potopil asi do 16m, takže mám nový rekord Ještě jsme si na chvíli normálně zaplavali, no a pak se den blížil ke konci.. Měli jsme poslední večeři, ještě jsme si nějakou dobu povídali a jen tak leželi a kolem desáté pro Honzáka přijel vodní taxi, tak jsme se rozloučili a on vyrazil na svou 14 hodinovou cestu do Prahy.  Jsem zvědavý, kdy se zase uvidíme, jestli ještě teď v srpnu nebo až v září.. Pak už jsem jen doprovodil Nicole domů, po cestě jsme si povídali, no a potom jsem se vrátil, ještě si četl a kolem jedné šel spát.

Je hrozné, jak tyhle skoro 3 týdny neskutečně rychle uběhly a Honzák už je pryč.. Mám pocit, že ty prázdniny začaly včera a on už je konec července..nejlepší momenty utečou nejrychleji..

Středa 24.Července 2019

Relaxační den

Probudil jsem se někdy před půl osmou, a tak jsem si šel rychle udělat nějaké věci na počítači. Původně jsme chtěli jet do Vodic znovu na ty vodní skůtry, ale nakonec jsme zůstali tady, já jsem si četl Jo nesba a Honzák odpočíval. Poobědě jsme šli s Nicole k vodě, kde jsme trochu plavali a tak. Většina dne byla taková relaxační a po večeři jsme leželi všichni na léhatku a povídali si. Pak jsme ho ještě přenesli k vodě, kde jsme taky na chvíli seděli a bylo to fajn. Poté jsme jí ještě doprovodili domů a já jsem šel asi o čtvrt na tři spát.

Úterý 23.Července 2019

Vodní skůtr

Vstali jsme asi o čtvrt na sedm. Po nějaké chvíli jsme šli dolů, kde jsem si udělal ledovou kávu a potom jsem si četl. Pak jsme si dali kolem osmé nějakou snídani, udělali si rychlý workout, a když jsem se na chvíli okoupal, tak jsme vyrazili někdy o třičtvrtě na jedenáct na Jadroliniji do Vodic. Tam jsme si to prošli po pobřeží na obě dvě strany, protože jsme hledali nějakou půjčovnu vodních skůtrů. Nakonec jsme jednu našli, a tak jsme si to tam půjčili. Bylo to úplně super a byl to neuvěřitelný zážitek. Pak jsme nějak dojezdili a ve dvě jeli lodí zpět k Jarce. Dali jsme si nějaký improvizovaný oběd, a pak jsme jen tak odpočívali, já si četl knížku a  dělal trochu workout. Pak jsme se šli ještě na chvíli potápět a bylo to super, jen byla trochu studená voda. Poté jsme měli nějakou večeři, po níž jsme jen tak leželi a nic nedělali. Někdy o třičtvrtě na jedenáct jsme jeli doprovodit tu Nicole domů, ale ještě jsme si tam lehli na molo, koukali se na hvězdy a povídali si. Někdy o půlnoci jsme se rozloučili a jeli zpátky k nám. Rychle jsme se zastavili v kuchyni a pak už zamířili do postele, kde jsem si ještě chvíli četl, no a po jedné jsem šel spát.

Pondělí 22.Července 2019

Běhání

Dneska jsem vůbec neplánoval, že bych vstával nějak brzo a ani jsem si nedal budík, ale přesto jsem vstal v pět. Bylo mi hodně vedro a většinu noci jsem se jen tak převaloval, a tak jsem vstal a šel ven. Dal jsem si něco malého k jídlu a pak si začal číst Jo nesba. Pak jsem se kolem osmé vrátil nahoru, něco udělal na počítači a pak jsme si dali snídani.

Bohužel si už nepamatuji, co jsem dneska dělal, takže tento den musíte přeskočit.

Neděle 21.Července 2019

Potápění do 15m

Dnes se nám poprvé podařilo vstát doopravdy v pět, tak jsme se rychle převlékli a i s Táňou vyrazili na východ slunce. Natočil jsem jí nějaké videa a udělal si pár fotek. Potom jsme se vrátili, dali jsme si snídani a já jsem pak přidal nové video z Košic na  youtube. Pak jsme vyrazili k vraku, já jsem si vzal i neoprén a ploutve a začali jsme se potápět. Povedlo se mi ponořit až přímo na tu palubu a nějakou dobu jsem tam zůstal, takže jsem byl asi v 15m. Honzákovi se povedlo dotknout takové nejvyšší konstrukce, takže jsme oba zažili úspěch. Potom jsme se už pomalu vrátili na oběd, a po něm jsme spiš tak odpočívali a dělali nějaký workout. Po páté jsme se potkali s naší kamarádkou a šli jsme se taky vykoupat do vody. Pak jsme byli chvíli tady a na večeři se vydali do Luky na pizzu. Čekali jsme na ní asi hodinu, ale pak už konečně přišla a byla moc dobrá. Za nějakou dobu jsme se vrátili zpět, rozloučili jsme se, já pokračoval ve čtení knížky a normálně jsem šel spát už o půlnoci.

Sobota 20.Července 2019

Kajak

Dneska jsem se probudil už o čtvrt na osm, a tak jsem něco dělal, načež jsme si šli dát snídani. Po ní jsme se šli na chvíli potápět a pak jsme taky dělali workout. Poobědě jsme se šli s Honzákem na chvíli projít a já mu ukázal ty vojenské bunkry, co jsou tady na kopci. Pak jsme se taky rozhodli, že půjdeme na chvíli běhat, a tak jsme šli nejdřív do Luky a potom i do Šepuriny, kde jsem to ale já už vzdal a tak Honzák běžel sám. Poté jsme se vrátili, něco dělali a kolem páté hodiny jsme vyrazili za tou Nicole na kajak. Tak jsme si tam trochu pojezdili a potom v tom kajaku jen leželi, popřípadě se šli na chvíli schladit do vody. Bylo to fajn a někdy o půl osmé jsme zase jeli zpátky. Kolem půl desáté jsme se s ní zase potkali a šli jsme se projít do Šepuriny a zpět. To bylo fajn, pak jsme se rozloučili a vrátiki se k Jarce. Ještě jsem si četl knížku a někdy o půl jedné jsme šli spát.

Pátek 19.Července 2019

Běhání

I dnes jsme si dali budík na 5 hodin ráno, ale nakonec jsme se probudili až o třičtvrtě na devět, ale aspoň nějaký progress tam byl. Dali jsme si něco ke snídani a kolem jedenácté jsme vyrazili na běh okolo celého ostrova. Zvládli jsme to za 48 minut, takže malý progress tam určitě byl. Potom jsme měli oběd, poobědě jsme dělali nějaký workout a šli se potápět, no a někdy večer jsme šli s tou naší novou kamarádkou někam ven si sednout a vrátili jsme se asi o půl desáté. Ještě jsme jí pak jeli doprovodit na kole a asi o půl jedné jsme šli spát.

Čtvrtek 18.Července 2019

Večeře

Je to hrozné, ale vstali jsme až kolem desáté. Dali jsme si nějakou snídani a pak jsme šli na takové místo na tom poloostrově, kam jsme se vydali trochu potápět. Vzal jsem si s sebou i neoprén. Bylo to fajn a když jsme vylezli z vody, tak jsem se s Honzákem opalovali na skále. Kolem oběda jsme se vrátili k již přichystanému jídlu, no a potom jsme jen tak odpočívali. Před šestou jsme vyrazili na druhou stranu ostrova, odkud jsme jeli na lodi s nějakými lidmi z Košic do Šibeníku. Našli jsme si mezi nimi jednu kamarádku v našem věku, a tak jsme si ve Srime povídali, když jsme čekali na auto. V tom Šibeníku jsme byli na nějaké večeři, kde byla i Tereza s Jankem. Byli jsme tam asi do desíti, a potom nás zase Miro odvezl autem do Srimy, kde jsme asi hodinu a čtvrt čekali, než přijede zbytek. A tak jsme si zase dlouho všichni povídali. Asi o půlnoci jsme dorazili na ostrov a někdy kolem jedné šli spát.

Středa 17.Července 2019

Cesta do Chorvatska

Kolem půl šesté jsme vyjeli z Malé Idy a cesta ubíhala velmi rychle, že jsme se ani nenazdáli a kolem čtvrté hodiny byli na místě. Z lodě jsme odnosili věci k Jarce, nějak se usadili a poté šli zkusit vodu. Byla omnohem studenější, než jsem čekal, a pak nám byla venku strašná zima. Na večeři jsme se vydali na pizzu, večer jsme si ještě povídali a asi o čtvrt na jednu jsme šli spát.

Úterý 16.Července 2019

Přípravy

Ráno jsme měli v plánu, že půjdeme do takové jedné tělocvičny, takže jsem vstal někdy kolem páté hodiny. Nakonec jsme se ale s Honzákem shodli na tom, že se nám ani jednomu moc nechce, a proto jsme zůstali tady. Já jsem si šel na chvíli číst knížku a kolem 7 jsem si šel na „chvíli“ lehnout, přičemž jsem se probudil až v deset hodin.. Přes den jsme akorát nějaký krátký workout, povídali si a taky dělali lívance. Kolem čtvrté přijela Táňa a jeli jsme se ostříhat k naší už známé kadeřnici. Poté jsme šli ještě něco koupit v Optimě a pak jeli k Táni. Tam jsme si nějak dobalili věci, vysáli auto a kolem deváté jsme ještě jeli jednou do Košic, dali jsme si nějakou pizzu a asi o čtvrt na jedenáct jsme se rozloučili s maminkou a autobusem odjeli do Malé Idy. Spát jsme jít v plánu ale neměli, a místo toho jsme šli do tělocvičny, kde jsme se domluvili, že udělám Honzákovi melír Tak jsem začal a někdy kolem druhé hodiny ho dokončil. Vypadalo to lépe, než jsme oba čekali, a tak jsme potom přemýšleli, co budeme dělat dál. Čas celkem rychle uběhl a za chvíli už bylo asi půl páté a vstávali i ostatní..

Pondělí 15.Července 2019

Pomalý den

To lehnout si na chvíli se nakonec nějak protáhlo a probudili jsme se až kolem půl jedné. Tak jsme se rychle dali do kupy, pak si udělali krátký workout a já pak trénoval zádrž dechu. Asi o půl čtvrté jsme jeli do Košic. Tam jsme si dali něco k jídlu, pak jsme si udělali workout a kolem půl osmé jsme šli na ten stožár, odkud jsme se koukali na západ slunce. V devět jsme se vrátili zpět, chvíli se koukali na televizi (i s maďarským dabingem), a pak asi o třičtvrtě na jedenáct jsme vyrazili s maminkou znovu do toho lesa, protože tam někde ztratila klíče. Nakonec jsme je našli a někdy o třičtvrtě na dvanáct jsme přišli zpět domů. Ještě jsme chvíli něco dělali, no a o třičtvrtě na jednu jsme šli spát.

Neděle 14.Července 2019

Jeřáb 2

Původně jsem měl záměr opět vstát na východ slunce, ale asi jsem byl nějak unavený nebo co, a tak jsem ani neslyšel budík ve 4, a nakonec jsem se probudil až po deváté. Trochu mě to mrzelo, ale tak jsme měli takové pomalé ráno, no a někdy v deset jsme se rozhodli, že je na čase už něco dělat. Dostali jsme za úkol nasbírat angrešt, a tak jsme to asi hodinu a půl dělali, než jsme vyjeli do Košic. Tam jsme si dali oběd a potom dělali nějaký workout a odpočívali. Kolem páté jsme šli s dětmi od té sousedky někam na hřiště a házeli jsme si frisbee nebo jsme hráli basketball. Byla to celkem sranda. Po nějaké době jsme se vrátili a někdy o půl sedmé jsme vyrazili do Kina úsmev, kde jsme se potkali s Gabikou a Hoppanovymi. Asi hodinu a půl jsme tam byli, načež jsme se pak rozloučili a s Honzákem vyrazili do Auparku. Něco jsme si tam koupili k jídlu, no a potom jsme vyrazili směrem k našemu jeřábu. Když jsme tam ale došli, tak jsme v dálce spatřili nějaký větší, a tak jsme vyrazili k němu. Nejdřív jsme se schovávali nějakému pánovi, co to tam hlídal a po nějaké době jsme vylezli až nahoru. Bylo to tam úplně super, jen jsme pak asi půl hodiny slézali dolů, protože nás někdo viděl, a tak jsme museli jít opatrně. Nakonec jsme vylezli ven, dali si nějakou zmrzlinu a taxíkem vyrazili k Táni. Tam jsme se usadili v obýváku, povídali si, já jsem se koukal na nějaké videa a taky jsme se dívali na televizi. Takto nějak uběhlo většina noci a někdy o půl páté jsme se vydali na východ slunce. Nafotili jsme pár fotek a když jsme se vrátili, tak jsme si na chvíli lehli a poté vyrazili běhat. Bylo to celkem fajn, uběhli jsme asi 6km a kolem sedmé jsme se vrátili, načež jsme si kolem osmé šli na chvíli lehnout.

Sobota 13.Července 2019

Chalupa

Zjistil jsem, že když si nenastavím budík, tak vstávám tak celkem free, a to až tak moc, že jsem se probudil kolem desáté. Ráno bylo ale takové poklidné, takže jsme si dali snídani, pak jsme tak odpočívali, hrabali trávu a celý den prostě tak rychle uběhl, že jsme se kolem šesté sbalili a v sedm už byli v Suchých dolech a vyjeli do Košic. Cesta uběhla celkem rychle a Kajo nás rovnou odvezl do Malé idy, kde jsme se stavili v jednom pivovaru, kde byl i Pierre a Olivier. Tam jsme nějakou dobu byli a potom šli k Táni. V televizi šla nějaká komedie, a tak jsem se na ní podíval a asi o půl druhé šel spát.

Pátek 12.Července 2019

Odjezd na chalupu

Po několika pokusech se mi dneska konečně povedlo se dokopat k tomu, abych ve 4 hodiny vstal, a tak jsem vzbudil Honzáka a vyrazili jsme na východ slunce. Bylo to moc fajn, udělali jsme nějakéí fotky a když jsme se vrátili, tak Honzák si šel ještě lehnout a já mezitím upravoval fotky a dělal video. Když se někdy kolem půl deváté probudil, dali jsme si nějakou snídani a potom jsme si dali nějaký workout. Kolem jedné jsme autobusem vyjeli do Košic, ale cesta trvala celkem dlouho, a tak jsme dorazili až po hodině. Rychle jsme si sbalili nějaké věci na chalupu a kolem třetí přijel Kajo a vyjeli jsme. Na chalupu jsme dorazili asi o půl osmé večer, rychle pohrabali nějakou trávu a večer už jsme si jen povídali, smáli se a taky intenzivně prožívali takovou hodně pálivou omáčku. Asi o půlnoci jsme šli spát.

Čtvrtek 11.Července 2019

Jeřáb

Vstal jsem asi o půl osmé, dali jsme si nějakou snídani a poté opět dělali náš workout. Na oběd jsme jeli do Košíc, kde jsme si dali oběd a potom šli něco koupit na Podhradovu. Když jsme se vrátili, zjistili jsme, že maminka odešla a nikdo neotevíral, tak jsme ankonec přelezli stěnu a skočili do atria, ale museli jsme se celkem hecovat, než tam Honzák nakonec skočil Potom jsme asi hodinu skládali všechno dřevo, které jsme včera naštípali. Pak jsme už nic moc nedělali, a až někdy o půl osmé jsme jeli do Auparku, kde si Honzák koupil nové bílé kalhoty, dali jsme si velkou hromadu hranolek a někdy o čtvrt na deset jsme šli do města, kde byl náš cíl ten jeřáb. Došli jsme až k němu a po nějaké době jsme přelezli ten plot a po desáté jsme vylezli až nahoru. Výhled byl úplně super! Někdy po jedenácté jsme slezli dolu, zavolali si taxify a po dlouhé době byl ten řidič fakt v pohodě, že jsem si s ním celou cestu povídal a bylo to super. U Táni se nám ještě vůbec nechtělo spát, a tak jsme venku zkusili udělat tzv BottleCapChallange a poté až šli dovnitř. Vůbec jsme ale nebyli unavení, a tak jsme jen leželi v posteli a povídali si..nejsem si jistý, jestli jsem vůbec usnul.

Středa 10.Července 2019

Dřevorubci

I když jsme opět měli v plánu vstávat na východ slunce, tak protože jsme šli spát celkem pozdě, tak jsem racionálně usoudil, že to asi není dobrý nápad, a tak jsem vstal až v sedm. Šel jsem si dolů udělat na počítači nějaké věci co jsem potřeboval, potom taky hrál na hang drum a i si popovídal s Mirem. Když přišli k Táni nějaké paní na cvičení, tak všichni chtěli, abych jím něco zahrál, tak jsem uspořádal asi 2 koncerty a všichni z toho byli nadšení. Někdy o čtvrt na deset jsem se vydal vzbudit Honzáka, jenže on potom zase usnul, a tak jsem ho musel jít o třičtvrtě na deset vzbudit znova. Konečně vstal, a tak jsme mohli něco dělat. Dal jsem si něco ke snídani a pak jsme si udělali nějaký workout. Poobědě jsme jeli do Košic k babičce, kde jsme se s Honzákem rozhodli, že posečeme všechno dřevo, co tady je. A tak jsme po čtyřech hodinách tvrdé práce měli všechno hotové a naskládané v garáži. Potom jsme si dali zaslouženou večeři a někdy o čtvrt na osm jsme vyrazili do města. Tam jsme se potkali s Kajem a Marikou a vyrazili do nějakého podniku. Nejdřív jsme šli tam, kde jsme byli jednou v zimě, já jsem si tam dal mojito a měli jsme i takové dobré batátové hranolky. S Honzákem jsme se šli na chvíli projít ven a zavolali Zuzance. Když bylo asi deset hodin, tak jsme se pomalu vydali domů, ale nakonec jsme potkali nějakého našeho příbuzného, a tak jsme se ještě na hodinu zastavili v jiném podniku, kde jsem si dal zase něco dobrého 😀 Kolem jedenácté jsme si zavolali taxify a za chvíli byli u Táni. Místo toho, abychom šli spát, tak jsme zašli do tělocvičny, kde jsme se učili nějakou blbost na žíněnce a vůbec nám to nešlo. Nakonec jsme šli spát asi o půl jedné, a tak jsme konstatovali, že východ slunce asi zase neuvidíme

Úterý 9.Července 2019

Proaktivní den

Přestože jsem si dal budík už na 4 hodiny a on v pravidelných intervalech zvonil i dál, má vůle byla tak chabá, že jsem se nedokopal k tomu vstávat, a tak jsme vstali až někdy kolem třičtvrtě na osm. Akorát jsme se nějak dali do kupy a pak jsme vyrazili na krátký běh otestovat mé nové boty. Nakonec jsme uběhli asi 6km a když jsme se vrátili k Táni, dali jsme si snídani. Potom Honzák nějakou dobu hrál na hang drum a na chvíli jsme šli i do tělocvičny, kde jsme se protáhli a zkusili nějaké chvaty z Jiu jitsu. Ve dvanáct přijel Igor a odvezl nás do Šace, protože nám Táňa domluvila stříhání, a tak jsme tam vyrazili. První dojmy byly lehce skeptické, ale nakonec to dopadlo celkem dobře, a tak jsme oba odcházeli s krátkými vlasy na stranách U Táni jsme si udělali nějaký krátký workout, potom si dali k obědu hranolky a vyrazili do Košic. U babičky jsme nejdřív posekali nějaké dřevo a poté se dívali na Tour de France. Také jsme si dali výborné čokoládové buchty, po kterých jsme vyrazili ven na takový stožár, kam jsme vylezli a udělali si pár fotek. Když jsme se vrátili, nastala večeře vol.2 a někdy o čtvrt na deset jsme s Kajem vyrazili do města. Pěšky jsme došli až na hlavní, celou jsme ji prošli a poté se na chvíli posadili v jednom podniku, kde jsme si dali něco k pití. Potom jsme se s Kajem rozloučili, ale místo toho, abychom si zavolali taxíka a jeli k Táni, tak jsme měli na plánu ještě jednu věc. Po cestě sem jsme totiž viděli takový jeden jeřáb, a tak jsme to chtěli aspoň trochu prozkoumat. Nakonec se nám do té rozestavěné budovy povedlo vlézt přes takový plot a bylo to úplně super! Prošli jsme všechny patra, udělali zase nějaké fotky, no a někdy o třičtvrtě na dvanáct nám přijelo taxify a o půlnoci byli v Malé Idě. I když jsme chtěli jít rovnou spát, nakonec jsme si ještě něco četli, já nějaké moje spontánní myšlenky z mobilu a Honzák objevil tyhle stránky, tak ho to strašně fascinovalo a nakonec jsme šli spát asi o půl druhé.

Pondělí 8.Července 2019

Nové boty a workout

Vstal jsem s budíkem asi o třičtvrtě na šest, protože jsem po šesté autobusem zamířil na vlakové nádraží, kam jsem jel naproti Honzákovi. Tam jsme se potkali a společně dojeli zpět. Dali jsme si něco ke snídani a já jsem po nějaké době začal dělat workout. Byli jsme pověření, abychom trochu ostříhali nějaké keře před domem, ale skončilo to tak, že jsme krovinořezem všechno perfektně zarovnali, posekali trávu a na konci jsme na naší práci byli vážně hrdí Po obědě přišla Táňa i Kajo a po nějaké době jsme s nimi vyrazili do města do Hudyho, protože jsem potřeboval nové boty, a tak jsem si tam dlouho vybíral mezi dvěma modely, až jsem nakonec zvolil La Sportivy Bushido. Dostal jsem zase nějakou velmi příznivou cenu a spokojení jsme vycházeli ven. S Táňou jsme si dali ještě jeden sorbet, pak jsme se s ní rozloučili a s Honzákem vyrazili do Au Parku. Nic zajímavého tam ale nebylo, a proto jsme si po nějaké době zavolali Taxify a po 10 minutách přijeli do Malé Idy. Chvíli jsme odpočívali, ale poté jsme se rozhodli, že si dáme nějaký další workout, a tak Honzák jeden vymyslel a asi třičtvrtě hodiny jsme cvičili. Potom jsme odpočívali, něco dělali a někdy v deset večer jsme se šli projít ven, jak po ulicích, tak i po lese, kde byla naprostá tma. Asi v jedenáct jsme se vrátili, a překvapivě rychle jsme šli asi o půl dvanácté spát.

Čtvrtek – Neděle 4.-7.Července 2019

HUG festival

Tyto 4 dny jsem strávil na tzv. handpan festivalu v Maďarsku, který ale nakonec vypadal trochu jinak, než jsme s tatínkem očekávali. V sobotu jsme ale měli celkem hezký koncert ve vesnickém kostele a lidem se tak líbil, že jsme museli zahrát i dva přídavky 🙂 Někdy v neděli odpoledne jsem přijel do Košic a večer jsme se šli jenom na chvíli projít, v rámci čehož jsem vylezl na takový super stožár. Večer jsme jinak už nic moc nedělali a asi o půlnoci jsme šli spát.

Středa 3.Července 2019

Příjezd do Košic

Probudil jsem se asi o půl osmé, průvodčí mi přinesl nějaký čaj, no a asi o půl deváté jsme přijeli do Košic. U babičky jsem si vybalil nějaké věci a potom jsem chvíli odpočíval a nic moc nedělal. Někdy k večeru jsme šli s maminkou do města, nejdřív do Auparku, kde jsem si koupil 3 nové trička a jedny jeany, a potom jsme ještě šli na večeři do Little India. Zbytek večera jsem už byl jenom na mobilu, něco jsem dělal a asi o půl jedenácté jsem s iPadem v ruce usnul 😀

Úterý 2.Července 2019

Odjezd

Právě jsem chtěl napsat moji typickou větu „Vstal jsem..“, jenže nemůžu, neboť jsem logicky nemohl vstávat, když jsem před tím nešel spát..takže jinak..Někdy o půl šesté ráno jsem si udělal takovou větší procházku po okolí, svůj okruh jsem obešel několikrát, a až kolem deváté se postupně probudili i ostatní. S Honzákem jsme si nějak sbalili naše věci, dali si něco k jídlu a taky jsem ho naučil sifat nidan. Někdy po desáté jsme ještě s Míšou a její spolužačkou vyrazili na vlak. Po jedenácté jsme vyjeli z Hrádku a ve dvanáct už byli v Jablonci. Chvíli jsme ještě šli s nima po městě, doprovodili nás na autobus a my pak vyrazili k mamince. Tam jsme si dali něco k obědu, Honzák pak jel na chvíli domů a já jsem šel na poštu pro nové Kaze pásky a kimono. Někdy kolem čtyř přišel Honzák, ještě chvíli jsme byli doma a pak jsme vyrazili na stěnu. Nepřišli jsme tam ale se záměrem lézt, ale místo toho jsme šli na polygon uděla si náš workout. Potom jsme asi v sedm skončili a šli do Centralu na nějaké jídlo. Kolem osmé jsme se s Honzákem rozloučili, já jsem se potkal s Jirkou a pomalu jsme vyrazili do Prahy. Odvezl mě až na Černý most, odkud jsem přijel metrem na nádraží a nastoupil do vlaku. Nějakou dobu jsem byl na mobilu a asi o půl dvanácté jsem šel spát.

Pondělí 1.Července 2019

Oslava

Vstávali jsme asi v sedm. Dali jsme si nějakou snídani, sbalili si poslední věci a s naší dohodou, že si nebereme spacáky ani karimatky jsme vyrazili na vlak do Liberce. Ten jsme ale bohužel nestihli, a tak jsme jeli tramvají. Ve Foru jsme si dali snídani v McDonaldu a kolem desáté vyjeli vlakem do Hrádku nad Nisou. Když jsme tam přijeli, tak se nám moc nechtělo jít k tomu lomu, ale nakonec jsme se nějak odhodlali a vyrazili. Na několika lavičkách jsme si na chvíli (no dobře, na trochu déle) sedli, asi i proto nám 2 km trvali hodinu a půl. Potkali jsme se se Zuzankou, dali jsme jí dárek a ona nám ukázal místo, kde máme strávit následující den. S Honzákem se nám to tady vůbec nelíbilo, a už tady byli i nějací další účastníci oslavy, kteří nám nebyli až tak sympatičtí a prostě to byli cizí lidi. Tak jsme se tak celkem distancovali. Měli jsme takovou blbou náladu a chtěli jsme jít domů, ale později k večeru jsem si s těma lidma začal i celkem povídat a už to bylo fajn. Potom jsme s Honzákem šli do Hrádku si něco nakoupit. Asi čtvrt na dvanáct šel Honzák za Míšou a já jsem šel ke zbytku lidí u ohně. Tam jsme si trochu povídali, i když já jsem nic moc neříkal a někdy o čtvrt na dvě šla většina lidí spát. Mně se ale moc nechtělo, a tak se stalo, že jsem se šel s nějakou Zuzčinou spolužačkou projít někam do okolí. Potom jsme seděli na nějakých lavičkách a za chvíli začalo svítat, takže vypadalo, že dnes spát nebudu. Někdy po páté si šla ta spolužačka na chvíli lehnout, ale mně přišlo, že to už nemá cenu, a tak jsem byl vzhůru dál..

Neděle 30.Června 2019

Znovu na přehradě

Vstal jsem asi o půl osmé. Dali jsme si snídani a někdy o čtvrt na jedenáct přijel Honzák, protože jsme se domluvili, že půjdeme do Nisy koupit Zuzance nějakej dárek. Dlouho jsme nemohli na nic přijít, a tak jsme volali Anežce a Adélce, aby nám poradily. Nakonec jsme něco vybrali a spokojeně mohli jet domů. Dali jsme si něco k obědu. Potom jsem jel někdy kolem třetí na chvíli k tatínkovi a někdy před šestou mě odvezl k mamince. Tam jsem byl na počítači, něco jsme dělali a po nějaké době přijel Honzák. Já se mezitím domluvil s Adélkou, že by s námi šla teď večer na přehradu, a tak jsme někdy po osmé vyrazili. Na té přehradě jsme se procházeli a povídali si, což bylo moc fajn. Pak jsme si taky sednuli k vodě, dali si něco k jídlu a pití a někdy o půl dvanácté vyrazili zpět. Nejdřív jsme chtěli jít domů pěšky, ale když jsme došli k autobusáku, tak jsme potkali maminku a ta nás nakonec odvezla. S Honzákem jsme si dali ještě jeden pozdní workout a někdy o třičtvrtě na jednu jsme šli spát.

Sobota 29.Června 2019

Přehrada

Vstal jsem asi o třičtvrtě na osm. Dal jsem si něco ke snídani a o třičtvrtě na deset pro mě přijela maminka. Jeli jsme k ní a tam jsem byl na počítači. Někdy o půl jedné mě maminka odvezla na přehradu a tam jsem se potkal se Zuzankou a Adélkou. Nějakou dobu jsme si povídali a já jsem pak doprovodil Zuzanku asi o čtvrt na tři na tramvaj. Když jsem se vrátil k mamince, tak jsem se učil něco na klavír. O půl šesté pro mě přijeli Hewitti, protože jsme se domluvili, že půjdeme na přehradu. Tak jsme tam šli, všichni jsme se okoupali a pak jsem natáčel Matthewa, jak dělá salta atd. Někdy kolem osmé jsme jeli z přehrady pryč a chtěli jsme si dát pizzu, ale už měli zavřeno. Nejdřív jsme nevěděli, co budeme dál dělat, ale zjistili jsme, že v letním kině dávají nějaký film asi od desíti, a tak jsme se rozhodli, že tam půjdeme. Nejdřív jsme se ale vydali na západ slunce na Černou studnici, kde jsme s Hewittami vylezli na ten stožár. Po západu slunce jsme se nějak dopracovali do toho kina a film mohl začít. Nakonec to skončilo někdy o půlnoci a byla to strašná blbost Klára mě pak vyhodila na Vrkoslavicích, odkud jsem se prošel až k mamince. Nakonec jsem šel spát asi o půl druhé.